Hej igen /Gustav

Var börjar man? Senaste gången jag satt och skrev här hade varken den alltid så humoristiska touren, endera två trevliga föräldrar ur släkten Åström hälsat på. Sen ska ni veta, att de båda sällskapen vet hur man hälsar på, med både pompa och ståt.

Med Annika och Claes blandades det turism med goda middagar och shopping i yppersta kvalitet per krona- världsklass. Har aldrig tidigare i mitt liv fått så mycket för så lite på Lidl och det ska man inte vara sen att tacka för.
Med touren blev de  lite annorlunda. Jag var ju lite orolig att jag skulle känna mig miss place. Men jag fick vara med i många samtal och det ska man ju också tacka för. Rocka kunde de också, imponerad av dem alla, jag var nog nästan sämst på den fronten. Hade jag inte vunnit så mycket i Uno som jag nu ändå gjorde hade jag nog nästan varit helgens torsk, men icke.
Vad har vi hunnit med här nere sedan dess frågar ni er. Ja, vi pluggar och är allmänt billiga för tillfället. Alexander jobbar lite. Och såhär i juletider.......

Har Alexander gått och blivit pappa till mig. Här följer en lista med saker han gjort för mig:
- En julkalender som öppnas varje dag
- En weihnachteller(googla om ni känner för det)
- Den 6 fixade han strumpa med godis, a lá sankt Nikolaus

Nu blir inte detta inlägg så väldigt mycket längre, Alexander måste nämligen ha sin dator. Min har insett att fokus bör ligga på tyskan när man bor med en språk-talang av den högre skolan.
Snart kommer Christian ner igen, det tycker vi är bra. Han slår följe med två andra gäster. Mer om det på tisdag

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer på Tisdag? det är Lördag nu!

2010-12-18 @ 13:36:02
Postat av: fan'

Jag saknar eran blogg :(

2011-01-03 @ 20:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0