Paris 2010 - in i dimman

Kunggurra åkte till London igår! Double win. Ett åkte han till London, två glömde han sin telefon här hemma. Helt själv åkte han ner och helt utan boende. Vi vet inte hur det går för killen men bra går det nog knappast. Han har dessutom passande nog bytt telefonlåskod så vi kan inte höra av oss till dem som han har stämt träff med (mycket brudar). För oss ser det dock ljusare ut. Idag blir det frillan!!! Chrille och jag åker till Paris för att rocka lite. Jag fick packa med ett par chinos och en skjorta som jag då för första gången sen jag flyttade hemifrån kanske måste använda. Chrille är iaf tagg, han är sugen på att äntligen få komma i sina skjortor igen och hälsar "att paris aldrig kommer ha sett så mycket pengar på en och samma gång".

Kommentarer
Postat av: London

Gurra mar bra! han kopte sig en karta och gick igenom hela london, ingen biggie..

2010-11-11 @ 15:57:32
Postat av: Eskil Papp

Är Gurra en dessertör?

2010-11-11 @ 20:08:44
Postat av: c.e.

kostigt att "brudarna" gurra "stämde träff med" aldrig hörde av sig till honom.......

2010-11-11 @ 21:23:20
Postat av: en vinnare

hahahhahahahahhahahah bloggen början gona till sig



hahhahhaha "paris har inte sätt så mkt pengar på en och samma gång" ca$h is KING!

2010-11-18 @ 00:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0