Tisdag /Christian Zetterqvist

Hej mitt nanm är christian och jag har blivit tvingad att skriva detta inlägg. tisdag i berlin, what to say liksom drack gjorde vi liksom stämningen va väl typ på topp hur som hafver var ju faktiskt snurvan och jakob här, det va kul. Vi började dricka rätt tidigt på hemma och så hade vi ju ”taco night” turn it up” som bigl hade sagt, jaja, fabian märkte vi höll sig aktiv på facebook som vanligt, alltid kul att se lite action och power på FB. Åter till kvällen, vi drog vidare till Luzia, baren som vi alltid är på, kom igen, ni vet nog vad jag menar… trodde väl det. Sen delade vi på oss och gustav och snurvan prövade cookies, men det var tydligen ngt fett event där så det gick inte, istället valde dessa två hjältar att dra hem..  det var inte riktigt planen för mig, alex och jakob, som det vanliga nödalternativet drog vi till Matrix. Jag behöver nog inte förklara så mycket. Det var i princip bara killar där satt ngt behövde vi ju underhålla oss med och denna sak blev att absolut totalt skämma ut oss på dansgolvet.. och som vi gjorde det. Det va länge sen jag såg två killar dansa tryckare ensamma på dansgolvet till house musik, men vilken hit de blev. Själv körde jag på den klassiska breakdancen med allt från masken till att snurra på ryggen. Hade det varit tjejer där hade de ju definitivt blivit imponerade… så mycket kan jag säga. Blev också en del ”dares”… eller egentligen darade bara alexander sig själv, men kul va det. Nej nu är det slut, Tack för mig, det har varit ett nöje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0