Kontaktuppgifter + lite ord

....
I och med att vi anlänt till Berlin anser jag sommaren, vilken utspelade sig till en av de mest minnesvärda i mitt, officiellt över. Nu väntar en ny period i mitt liv. Flyttat hemifrån, stolt leasare av en tung lägenhet placerad centralt i Berlin. Möts av ett nytt Berlin, utan den kokande värmen, utan must see kraven, utan de 200 000 superturisterna, defineras av att röra sig i flok och vata överallt - tänk japaner on tour. Vi möter en större storstad, mer avskalad och brutalt ärlig än man träffas av som vanlig turist. Vilket är precis vad vi förväntat oss. En sex månader lång seyour har precis börjat i vilken vi ska, lager för lager skala på Berlins hårda men samtidigt välkomnande yta. I Berlinsk anda har det än så länge inte grävts speciellt djupt i något, dock hiskligt lite i ofantligt mycket. Hitintills är erfarenheterna endast positiva. Det är sällan jag använder de där tre varma kärleksfulla orden, och jag väljer att välja några mindre seriösa. Jag gillar Berlin.
PS. Kontaktuppgifter är nu färdiga.
Gemensamma:
Frobenstrasse 5
10783 Berlin, Tyskland
http://Berlincalling.blogg.se
Gustav Bengtsson
Mobil +49(0)15251514736
Alexander Åström
Mobil +49(0)15251514736
....
I och med att vi anlänt till Berlin får sommaren, vilken utspelade sig till en av de mest minnesvärda i mitt liv, anses officiellt över. Nu väntar en ny period våra mitt liv. Flyttat hemifrån, stolt leasare av en tung lägenhet i Berlin. Vi möts av ett nytt Berlin, utan den kokande värmen, utan must see kraven, utan de 200 000 superturisterna, ni vet de som rör sig i flok och befinner sig alltid där du är - tänk japaner on tour. Vi möter en större storstad, mer avskalad och brutalt ärlig än man trott. Vilket är precis vad vi hoppats på. En sex månader lång seyour har precis börjat i vilken vi ska, lager för lager skala på Berlins hårda men samtidigt välkomnande yta. I Berlinsk anda har det än så länge inte grävts speciellt djupt i något, dock hiskligt lite i ofantligt mycket. Hitintills är erfarenheterna endast positiva. Det är sällan jag använder de där tre varma kärleksfulla orden, och jag väljer att välja några mindre seriösa 4 now.  Men... Jag gillar Berlin.
/ Gustav

Kontaktuppgifter är nu färdiga.

Frobenstrasse 5
10783 Berlin, Tyskland
----------------------------------
Gustav Bengtsson
Mobil +4915251514736
Email [email protected]
----------------------------------
Alexander Åström
Mobil +4915251514737
Email [email protected]
----------------------------------

Kommentarer
Postat av: Carl

Soft lägenhet!

2010-09-22 @ 11:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0